همراه بیمه آسیا

 

همراه بیمه آسیا ، نماینده رسمی بیمه آسیا و اپلیکیشن خرید انواع بیمه در اصفهان با نازل ترین قیمت بیمه ، بهترین اپلیکیشن برای خرید بیمه شخص ثالث در اصفهان ، خرید بیمه بدنه در اصفهان با ارسال رایگان درب منزل و تخفیف های استثنایی و مداوم در حدمت شماست.

 

چاپ بنر یک فن تخصصی و نیازمند مهارت و شناخت تخصصی

چاپ بنر یک فن تخصصی و نیازمند مهارت و شناخت تخصصی

 

چاپ فلکسی

     فلکسی یا فلکس سازه ای است که در تابلو های سر درمغازه ها، مراکز خرید، تابلوهای عابر پیاده، برخی ازبیلبوردها و به طور خلاصه برای تابلوهایی که لامپ مهتابی دارند استفاده می شود. فلکسی نور را از خود عبور می دهد درحالیکه بنر این قابلیت را ندارد و بایستی ازجلو به بنر نور تابانده شود. به دلیل وجود لامپ مهتابی در فلکسی معمولا کمی تیره تر چاپ می شود.

قیمت چاپ بنر

     قیمت چاپ بنر یا قیمت چاپ فلکسی بستگی به متریال مصرفی دارد . زیرا کره ای بودن یا چینی بودن متریال در قیمت نهایی تاثیرگذار است. جهت بررسی وتخمین قیمت درهمان مرحله سفارش جاپ بنر بایستی از راهنمایی های متخصصین این امر استفاده کرد

 تفاوتهای بین بنر و با فلکس

     یکی از تفاوتهای بین بنر و یا پوستر با فلکس امکان قرار دادن پوستر و بنر درهر جایی می باشد درحالیکه فلکس تنها برای یک مکان خاص تعبیه می شود مثلا سر در مغازه. هزینه طراحی و چاپ بنرها از پوستر ارزان تر است. علاوه بر ارزان بودن بنر ، چاپ سریع و دسترسی آسان و متنوع بودن نیز از دیگر مزایای بنر است.

بنر و فلکس و کاربرد های آن

     بنر برای بیلبورد هاو فلکس برای تابلو مراکز فروش مناسب می باشد. بنر در اماکن مذهبی و اتحادیه های صنفی و انواع کسب و کار استفاده می شود.

بنر و فلکس و لمپوست بنر

     لمپوست بنر سازه ای تبلیغاتی است که از میله‌های مستطیلی در ابعاد یک متر درسه متر تشکیل شده است که این میله ها در محل مورد نظر نصب می شوند و از آنها جهت نمایش بنر استفاده می شود. این سازه، سازه ای جدید و مدرن جهت تبلیغات می باشد که ازمزایای آن می توان امکان اجرای تبلیغات درابعاد مختلف را نام برد. یکی ازمزایای دیگر لمپوست بنرها هزینه کمتر نسبت به سایر سازه های تبلیغاتی می باشد. از لمپوست بنرها می توان در دانشگاه ها و ادارات، مراکز فرهنگی ورزشی و در اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده کرد.

شیوه ی چاپ بنر و فلکسی

     در چاپ بنر و فلکسی از چاپ اکوسالونت یا سالونت استفاده می شود که چاپ سالونت ارزانتر بوده ولی چاپ اکوسالونت نوع جدیدی از چاپ بنر است که کیفیت بالاتر و بی خطر بودن از خصوصیات آن است.

     بنر در تبلیغات محیطی بسیار تاثیرگزار بوده و استفاده زیادی در تبلیغات پیدا کرده است. در واقع بنر را پوستری تبلیغاتی می توان فرض کرد که در سایزهای بزرگتر مورد مصرف قرار می گیرد. بنر را از بیلبوردها گرفته تا درنمایشگاههای مختلف بسته به نوع مصرف استفاده می کنند. چاپ بنر نیازمند تخصص است و هر مرکز چاپ بنر را نمی توان به عنوان مرکز مطلوب برای چاپ درنظر گرفت. بنر جنس های مختلفی دارد ، بنر بسته به نیاز وکاربری انواع مختلفی دارد بنابراین بایستی مشتری با اطلاع به مورد مصرف بنر اقدام به سفارش چاپ بنر نماید.

ادامه مطلب : چاپ بنر

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

تازه‌های نشر دی 1397

 کاترین کولتر | مترجم: حسین یعقوبی | نشر خوب

پارادوکس، بیست و دومین کتاب از مجموعه کتاب‌های پرفروش تریلرهای اف.‌بی.‌آی است. شخصیت‌های اصلی این مجموعه‌کتاب‌ها، «لیسی شرکول» و «دیلون ساویچ»، زن و شوهری هستند عضو اف.‌بی.‌آی که در هر کتاب با پرونده‌ی جنایی پیچیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند که گهگاه چاشنی ماوراء‌الطبیعه نیز دارد ـ در این جلد، این زن و شوهر با پرونده‌ای جنایی و پیچیده مواجه می‌شوند.

کتاب عقلانیت و آزادی

آمارتیا سن | مترجمان: وحید محمودی و علیرضا بهشتی | نشر نی

آمارتیا سن، فیلسوف و اقتصاددان هندی الاصل انگلستان و برنده جایزه نوبل ???? و استاد کنونی دانشگاه هاروارد در این اثر با پیوند نظام‌مند عقلانیت و آزادی، نگاه متعارف به عقلانیت را به چالش کشیده و از آن عبور کرده است. او به آزادی به‌مثابه عقلانیت اجتماعی می‌نگرد.از دیدگاه سن، بین عقلانیت و آزادی ربط وثیقی وجود دارد و بدون فهم و درک عمیق یکی، دیگری را نمی‌توان فهمید. به بیان دیگر، آزادی به عقلانیت و عقلانیت به آزادی وابسته است، چون بدون داشتن آزادی، انتخاب عقلانی ممکن نیست.

کتاب ادبیات آلمانی در قرن بیستم (دو جلدی)

حسن نکوروح | انتشارات نگاه

هدف از نگارش کتاب «ادبیات آلمانی در قرن بیستم» از آغاز گسترش معلومات خواننده ایرانی بوده درباره این ادبیات در زمان یاد شده. گسترش به مفهومی فراتر از مفهوم رایج، که معمولا به کمیت توجه دارد، یا بیشتر به کمیت تا کیفیت. در واقع می‌توان گفت خواننده فارسی زبان آغاز راه را رفته است. که همان خواندن و آشنایی با این ادبیات باشد. که مطابق معمول نیز از نویسندگان و شاعران بزرگ آغاز می‌شود؛ نویسندگانی که شهرت جهانی یافته‌اند. ضمن آنکه خواننده را نیز هرجا که لازم بیاید با نقل قولی هرچند کوتاه با اینگونه مطالب آشنا می‌کند، تا با فضای حاکم در بحث‌های مربوط به هر نویسنده و به طور کلی نظریاتی که در تفسیرها و نقدهای رایج در محیط بومی آثار مورد بحث مطرح می‌شود در حد امکان تماس یابد. ادبیاتی که در این کتاب مورد بحث قرار می‌گیرد، آثار نویسندگان کشورهای آلمان، اتریش و بخش آلمانی زبان کشور سوئیس را در بر می‌گیرد.

کتابفروشی آنلاین کاواک